Akcesoria kuchenne – naczynia emaliowane od Garden Trading

Kuchnia to centrum domu, przynajmniej u mnie tak jest. Uwielbiam spędzać w niej czas gotując posiłki dla rodziny, jest to też miejsce, w którym jemy całą rodziną. Zależy mi aby to miejsce było ostoją, aby każdy kto przebywa w kuchni czuł się swobodnie i przyjemnie, dlatego też postanowiłam odpowiednio zadbać o wystrój tego pomieszczenia.

Kuchnia urządzona jest w stylu skandynawskim, bez odpowiednich dodatków styl ten może wydawać się chłodny i nieprzyjemny dlatego tak ważne jest aby zadbać o wszystkie szczegóły. Ja postanowiłam postawić na naczynia emaliowane, stwierdziłam, że będzie to dodatek, który na pewno sprawi, że pomieszczenie stanie się bardziej przytulne. Naczynia emaliowane kojarzą się mi z babciami i prababkami, które swoje posiłki przygotowywały właśnie w takich naczyniach, kiedy pomyślę sobie o mojej babci od razu robi mi się ciepło na sercu. Pomyślałam, że takie właśnie rzeczy przywołujące ciepłe i miłe wspomnienie będą genialnym uzupełnieniem kuchni. Wybrałam kilka ciekawych naczyń w tym pojemniki, czajnik, maselniczkę i garnek.

Czajnik emaliowany – czajnik wykonany jest z emalii pokrytej szarym kolorem. Jego prosta forma i drewniana rączka sprawia, że świetnie pasuje do wszystkich wnętrz. Dużym plusem jest też fakt, że pasuje zarówno do kuchenek indukcyjnych, gazowych jak i tradycyjnych wiejskich kuchenek retro.

czajnik emaliowany

Pojemnik emaliowany – dostępny w kolorze szarym i żółtym. Posiada piękne wzory, idealny do przechowywania ulubionej herbaty, kawy czy ciasteczek.

pojemnik emaliowany

Maselniczka – posiada drewnianą przykrywkę, na stole wygląda zjawiskowo. Świetnie sprawdzi się na rodzinnych spotkaniach jak i na imprezie.

maselniczka

Garnek – posiada drewnianą rączkę, dzięki czemu jest wygodny w użyciu. Garnek jest idealny do podgrzewania mleka czy kakao w chłodny jesienny wieczór.

garnek

Skomentuj

