Jak ustawić łóżko?

Ostatnio zabrałam się za przestawianie mebli, no i pojawiła się problem ustawienia łóżka. Okazało się, że jestem przyzwyczajona do spania w dotychczasowym miejscu, że dziwne okazało się przeniesienie łóżka. Niestety ze względu na jego dotychczasowe umiejscowienie koło kaloryfera trzeba było zmienić miejsce, no i zaczęłam czytać jak najlepiej ustawić łóżko. Musze przyznać, że znalazłam wiele różnych zasad, okazało się, że opinie co do feng shui też na różnych stronach było podzielone. Postanowiłam zebrać najlepsze według mnie informacje, które wykorzystałam i podrzucić je tutaj 🙂

No więc tak na początek dowiedziałam się, że łóżko najlepiej ustawiać głową do ściany lub tez prostopadle do ściany, przy tej drugiej opcji łóżko nie powinno być ustawione na wprost drzwi, jest to tak zwana „pozycja trumienna”. Poza tym nie powinniśmy ustawiać łóżka zbyt blisko okna ani pomiędzy oknem i drzwiami w tym wypadku może powstać „tunel powietrzny” , który negatywnie wpływa na jakość wypoczynku. Mój pokój jest niewielki i ma kształt kwadratu, po przeanalizowaniu jak nie ustawiać łóżka okazało się, że nie ma miejsca, w którym mogę go postawić! No cóż skończyło się na „pozycji trumiennej” bo taka była najbardziej funkcjonalna. Jak to jest u was urządzanie wnętrza w zasadach feng shui? Zwracanie uwagę na to gdzie stoi wasze łóżko? Dajcie znać 🙂

Skomentuj

